Holstebro Kommune

Digital Post for erhverv og foreninger

subpage-img
Fra 1. november 2013 skal alle virksomheder og foreninger mv. med et CVR-nummer have en digital postkasse til sikker digital kommunikation fra det offentlige. Postkassen er gratis og kan oprettes på Virk.dk/postkasse.
 
I den digitale postkasse kan du fremover få vigtige meddelelser fra det offentlige til din virksomhed eller forening.
 
Forbindelsen er krypteret, så ingen uvedkommende kan få adgang til de oplysninger, der bliver sendt til eller fra den digitale postkasse.

Hjælp til digital post

På virk.dk/postkasse finder du en tjekliste og video-vejledninger, der kan hjælpe dig med at komme i gang.

Du kan kontakte Virk.dk's hotline på 70808686.

Fritagelse

En virksomhed kan kun blive fritaget, hvis det ikke er muligt at få etableret en internetforbindelse med en beregnet downstreamhastighed på mindst 512 kbit/s (0,5Mbit/s) via fastnet eller trådløst for max. 3.000 kr. på virksomhedens hjemstedsadresse. Her kan du se, hvem der udbyder bredbånd i dit område.

Det vurderes, at mindre end 1000 virksomheder på landsplan opfylder dette krav. Selve anmodningen skal ske ved personligt fremmøde i Borgerservice.

 

Hotline for digital selvbetjening

Hvis du har problemer med en digital selvbetjeningsløsning, så kan du kontakte hotline

Kontakt

Borgerservice

Rådhuset, Kirkestræde 11
7500 Holstebro

Borgerservice@holstebro.dk
9611 7574 el. 9611 7575