Administrativ medarbejder til boligadministration

Administrativ medarbejder til boligadministration

Social og Sundhed
  • Print
  • Forstør tekst
Brænder du for god borgerbetjening, og kan du lide at arbejde struktureret, så mangler vi dig. Vi hjemtager boligadministrationen for kommunale boliger, og har derfor brug for nye kollegaer.

Som medarbejder ved Administration Social bliver du en del af en afdeling, hvor arbejdsglæde og kollegialt sammenhold prioriteres. Vi har fokus på udvikling, og du vil sammen med dine kollegaer få et medansvar for at udvikle en helt ny funktion. Sammen med 2 kollegaer kommer du til at varetage sagsbehandlingen i hele udlejningsprocessen.

Dine kommende arbejdsopgaver

  • udfærdigelse af lejekontrakter
  • huslejeopkrævninger og slutopgørelser
  • besvarelse af henvendelser fra borgere
  • koordinering med samarbejdspartnere ved ind- og udflytning m.m. 
  • der vil herudover være receptionsbetjening og øvrige administrative opgaver
  • da det er en ny opgave, skal du være med til at opbygge en optimal udnyttelse af mulighederne for IT-understøttelsen og udarbejde arbejdsgange.

Vi tilbyder

  • en spændende arbejdsplads med meget dygtige og engagerede kollegaer
  • en afvekslende dagligdag i en organisation, som er under konstant forandring og udvikling
  • mulighed for daglig sparring med funktionsleder
  • flekstidsordning, bl.a. mulighed for aftale om, at arbejde hjemme en dag ugentlig
  • en aktiv personaleforening og feriefond.

Hvem er du?

Din baggrund er en relevant kontoruddannelse, og du har erfaring fra lignende stilling. Det er vigtigt, at du er imødekommende og kommunikere konstruktivt med såvel borgere som kollegaer. Du arbejder struktureret, og optimal anvendelse af IT-systemer falder dig naturligt. Du trives i og bidrager til et godt arbejdsmiljø. Du er en fleksibel teamplayer, og dit service- og kvalitetsniveau er højt. Selv med en travl hverdag og på dage med mange forstyrrelser er du effektiv.

Om os

Administration Social løser administrative opgaver på tværs af hele socialafdelingen i Holstebro Kommune, der består af ca. 950 medarbejdere. Vi leverer støtte til omkring 1.000 borgere indenfor det specialiserede voksenområde. Hertil kommer også boligadministration for kommunens godt 500 lejeboliger. Der arbejdes på at finde de bedste, mest effektive arbejdsgange, og skabe en kultur, hvor sparring og vidensdeling er en naturlighed.

Praktisk

Løn og ansættelsesvilkår fastsættes i henhold til overenskomst mellem HK og KL.

Ansættelse sker på fuldtid og med arbejdssted på Viborgvej 67 i Holstebro, med tiltrædelse 1. august 2024.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte funktionsleder Dorte Laursen på telefon 96 11 40 07 eller administrativ medarbejder Heidi Rosenkilde Christensen på telefon 96 11 40 27.

Vi glæder os til at modtage din ansøgning senest den 28. maj 2024 kl. 8.00.


 

Deadline for ansøgning

28. maj 2024 08:00


Søg stillingen

Medarbejder i Holstebro Kommune

Vi arbejder for, at alle 5.500 ansatte i Holstebro Kommune oplever trivsel og faglig udvikling. Se mere om kommunens værdier, og hvordan det er at være ansat i organisationen på holstebro.dk/arbejdsliv.

Holstebro er en langstrakt kommune med knap 59.000 indbyggere mellem Vesterhavet og Limfjorden og er Nordvestjyllands kraftcenter for kultur, handel, uddannelse og erhverv.

I Holstebro Kommune har vi Kulturen til forskel. Vi bruger kultur som drivkraft for vækst og udvikling - og til at bygge bro til hinanden. Se mere på flyttilholstebro.dk.

keyboard_arrow_up