Engageret kollega til myndighedsopgaven i ressourceforløb

Kultur, Erhverv og Arbejdsmarked
  • Print
  • Forstør tekst
– Jobcenter Holstebro

Har du lyst til at blive en del af en arbejdsplads, som går op i at levere høj kvalitet til borgere og virksomheder - så er det dig, vi søger til at løfte myndighedsdelen som den koordinerende sagsbehandler i ressourceforløbsteamet.

Som koordinerende sagsbehandler for borgere i ressourceforløb er det vigtigt, at du har en specifik interesse i og ønsker at arbejde med en målgruppe af borgere, der har flere problemstillinger og udviklingsmuligheder. Vi tror på helhedsorienterede og parallelle indsatser og på, at vi løser opgaven bedst i fællesskab på tværs af fagområder. Vi tror også på, at vi løser opgaven bedst sammen med og i øjenhøjde med borgeren.

I ressourceforløbsteamet er vi 14 fagligt dygtige medarbejdere (9 koordinerende sagsbehandlere og 5 jobkonsulenter), der har fokus på borgernes kompetencer, udvikling og på at skabe det rigtige match mellem borger og virksomhed.

Vi forventer, at du

  • er uddannet socialrådgiver eller socialformidler
  • er indstillet på at arbejde tæt sammen med jobkonsulenterne for at sikre det arbejdsmarkedsrettede perspektiv
  • har administrativt flair, og at du er i stand til at arbejde selvstændigt og struktureret
  • er omstillingsdygtig og innovativ
  • kan samarbejde på tværs af forvaltninger
  • er indstillet på at samarbejde med læger og sundhedssystemet
  • er coachende og motiverende i mødet med borgerne
  • formulerer dig klart og ubesværet – også på skrift
  • har en tro på, at borgeren besidder egne ressourcer og dermed kan udvikle sig hen i mod arbejdsmarkedet

Vi tilbyder

  • indflydelse på eget arbejde og de betingelser, arbejdet foregår under
  • introplan og sidemandsoplæring med fast tilknyttet mentor i starten
  • faglig støtte og vejledning fra både kolleger og ledere
  • et job i et team af engagerede kolleger, som er kendetegnende ved høj faglighed og et uhøjtideligt arbejdsmiljø

Løn- og ansættelsesforhold

Du bliver ansat i Holstebro Kommune med tjeneste ved Jobcenter Holstebro, Kirkestræde 15, 7500 Holstebro.
Arbejdstiden er 37 timer pr. uge, og aflønningen sker i henhold til gældende overenskomst mellem KL og DS/HK.
Der er desuden indgået flexaftale.

Vil du vide mere

Yderligere oplysninger kan fås hos afdelingsleder Lene Sønderkjær Værge på telefon 93 54 28 59.

Ansættelsesproces

Ansøgningen med relevante bilag sendes elektronisk via Holstebro kommunes hjemmeside senest den 9. august 2022 kl. 8.00.
Ansættelsessamtaler vil blive gennemført i uge 33.

Forventet tiltrædelse hurtigst muligt eller senest den 01.10.22

Deadline for ansøgning

09. august 2022 08:00


Søg stillingen

Medarbejder i Holstebro Kommune

Vi arbejder for, at alle 5.500 ansatte i Holstebro Kommune oplever trivsel og faglig udvikling. Se mere om kommunens værdier, og hvordan det er at være ansat i organisationen på holstebro.dk/arbejdsliv.

Holstebro er en langstrakt kommune med 58.500 indbyggere mellem Vesterhavet og Limfjorden og er Nordvestjyllands kraftcenter for kultur, handel, uddannelse og erhverv.

I Holstebro Kommune har vi Kulturen til forskel. Vi bruger kultur som drivkraft for vækst og udvikling - og til at bygge bro til hinanden. Se mere på flyttilholstebro.dk.

keyboard_arrow_up