Ergo- eller fysioterapeut søges til fast stilling - 34 timer
- ved Myndighed – Hjælpemidler og APV.
Vi mangler en ny kollega til sagsbehandling af hjælpemidler og boligændringer i henhold til Serviceloven.
Kan du svare ja til ovenstående hører vi meget gerne fra dig. Læs mere om stillingen nedenfor.
Stillingen er på 34 timer ugentligt.
De primære arbejdsopgaver er daglig drift fx telefonbetjening, sagsbehandling af ansøgninger om hjælpemidler på voksenområdet, samt større boligændringer. Der udover tilpasning og opfølgning på de bevilligede hjælpemidler.
Samtaler forventes at finde sted 20. april 2023.
Forud for ansættelse indhenter Holstebro Kommune straffeattest, når loven kræver det, eller stillingen i øvrigt berettiger til det.
Vi mangler en ny kollega til sagsbehandling af hjælpemidler og boligændringer i henhold til Serviceloven.
- Vil du være med til at vise vejen i det sammenhængende borgerforløb?
- Har du lyst til at arbejde med eller blive oplært i sagsbehandling af boligændringer?
Kan du svare ja til ovenstående hører vi meget gerne fra dig. Læs mere om stillingen nedenfor.
Stillingen
I Myndighed - Hjælpemidler og APV har vi en ledig visitatorstilling pr. 1. juni 2023, da en af vores medarbejdere har valgt at gå på efterløn.Stillingen er på 34 timer ugentligt.
De primære arbejdsopgaver er daglig drift fx telefonbetjening, sagsbehandling af ansøgninger om hjælpemidler på voksenområdet, samt større boligændringer. Der udover tilpasning og opfølgning på de bevilligede hjælpemidler.
Kvalifikationer
- Du er uddannet ergoterapeut eller fysioterapeut
- Gerne med erfaring med sagsbehandling inden for hjælpemiddelområdet
- Gerne erfaring med større boligændringssager
- Du har gode kommunikative kompetencer og kan formidle på skrift og i tale
- Gode IT-kompetencer, hvor du bl.a. kan tilegne dig viden og færdigheder i brug af relevante systemer
- Du kan arbejde helhedsorienteret og tværfagligt
- Du kan formidle din faglige viden og erfaringer til andre
- Du har kørekort til alm. personbil
Din personlige profil
- Du mestrer at arbejde selvstændigt og i teams
- Du kan arbejde målrettet, struktureret og tør tage ansvar
- Du har en respektfuld og empatisk tilgang til borgerne
- Du har erfaring med myndighedsrollen
- Du har et godt overblik og er god til at prioritere dine opgaver
- Du tager gerne imod nye udfordringer - du kan og vil gøre en forskel
Hvem er vi
Sektionen for Hjælpemidler og APV er en afdeling med 18 terapeuter og 2 administrative medarbejdere. Vi er fysisk placeret på Thorsvej i Holstebro.Vi kan tilbyde dig en arbejdsplads
- Med en varieret og travl hverdag med mange faglige udfordringer
- Hvor du er selvtilrettelæggende
- Hvor der i et vist omfang er bil til rådighed
- Hvor du får udfordringer på det personlige og faglige plan i et rummeligt og trygt miljø
- Som arbejder med fælles mål og fælles handling for borgerne
Løn
Lønnen vil blive fastsat efter principperne for Ny Løn i henhold til gældende overenskomst.Nærmere oplysninger
Fås ved henvendelse til Funktionsleder Bibi Mundbjerg på mail Bibi.mundbjerg@holstebro.dk eller telefon 25 34 73 47.Ansøgningsfrist
10. april 2023.Samtaler forventes at finde sted 20. april 2023.
Forud for ansættelse indhenter Holstebro Kommune straffeattest, når loven kræver det, eller stillingen i øvrigt berettiger til det.
Medarbejder i Holstebro Kommune
Vi arbejder for, at alle 5.500 ansatte i Holstebro Kommune oplever trivsel og faglig udvikling. Se mere om kommunens værdier, og hvordan det er at være ansat i organisationen på holstebro.dk/arbejdsliv.
Holstebro er en langstrakt kommune med 58.500 indbyggere mellem Vesterhavet og Limfjorden og er Nordvestjyllands kraftcenter for kultur, handel, uddannelse og erhverv.
I Holstebro Kommune har vi Kulturen til forskel. Vi bruger kultur som drivkraft for vækst og udvikling - og til at bygge bro til hinanden. Se mere på flyttilholstebro.dk.