ESDH-ansvarlig/Sekretariatsmedarbejder til Borgmesterkontoret

Staben
  • Print
  • Forstør tekst

Er du interesseret i at arbejde med organisation, digitalisering og mennesker

Borgmesterkontoret søger en ny kollega, der som hovedopgave skal være SBSYS-ansvarlig, SBSYS er Holstebro Kommunes ESDH-system. Arbejdet med SBSYS udvikler sig hele tiden med nye projekter og integrationer, ligesom digitaliseringsbølgen kræver nye tiltag. SBSYS er meget mere end et journaliseringssystem. Det er også arbejdsgange, sammenhængende sagsbehandling og en del af den fremtidige dialog med borgerne. Vi søger en medarbejder, der i tæt samspil med vores nuværende koordinator, kan være med til den videre udvikling og anvendelse af SBSYS.

Udover SBSYS-opgaven vil vores nye kollega også skulle varetage og indgå i løsningen af en række øvrige administrative opgaver og projekter på Borgmesterkontoret.

Vi er 7 engagerede medarbejdere på Borgmesterkontoret. Vi betjener Byråd, Økonomiudvalg, borgmester og kommunaldirektør. Herudover varetager vi en række øvrige opgaver som bl.a. vielser, digital hovedpostkasse, grundsalg, valg, understøtter nævn og er ansvarlig for SBSYS. Kort sagt har vi mange forskellige opgaver.

Dine primære arbejdsopgaver vil være

  • Systemansvarlig for Holstebro Kommunes ESDH-system, SBSYS. Dette indebærer bl.a.
    • Videreudvikle brug og anvendelse af SBSYS
    • Implementering af nye integrationer i SBSYS
    • Deltagelse i SBSYS Brugerklubbens netværksarrangementer/generalforsamlinger
    • Samarbejde med superbrugere, administratorer, IT-afdeling og øvrig organisation
  • Digitaliseringsopgaver på Borgmesterkontoret
  • Indgå i øvrige administrative opgaver og projekter på Borgmesterkontoret

Din profil og dine kvalifikationer

Vi forventer, at du
  • har erfaring med ESDH / SBSYS og teknisk forståelse og interesse
  • har forståelse for at digitale projekter og aktiviteter ofte er et organisatorisk forandringsprojekt
  • er engageret og serviceorienteret
  • har initiativ og evnen til at se muligheder frem for begrænsninger
  • har en selvstændig tilgang til opgaveløsningen
  • har evnen og viljen til at lytte til andre, indgå i samarbejde og dialog på alle niveauer og på tværs af faggrænser
  • trives med at have mange bolde i luften – og evner at få dem ned igen.

Vi tilbyder

  • et spændende job med stor indflydelse på eget arbejdsområde
  • stor grad af fleksibilitet
  • engagerede kolleger og et godt arbejdsmiljø, hvor du kommer i kontakt med mange mennesker
  • gode muligheder for faglig og personlig udvikling

Løn, ansøgningsfrist og proces:

  • løn og ansættelse sker efter overenskomsten og principperne i ny løn
  • søg stillingen online på Holstebro Kommunes hjemmeside senest den 26. april 2021 kl. 8.00
  • ansættelsessamtaler forventes gennemført den 27. april og evt. den 28. april 2021
  • tiltrædelse den 1. juni 2021.
Ønsker du yderligere oplysninger om stillingen, er du velkommen til at kontakte leder af Borgmesterkontoret Helle Hastrup på mobil 61 71 20 56.

Deadline for ansøgning

26. april 2021 08:00


Søg stillingen

Medarbejder i Holstebro Kommune

Vi arbejder for, at alle 5.500 ansatte i Holstebro Kommune oplever trivsel og faglig udvikling. Se mere om kommunens værdier, og hvordan det er at være ansat i organisationen på holstebro.dk/arbejdsliv.

Holstebro er en langstrakt kommune med 58.500 indbyggere mellem Vesterhavet og Limfjorden og er Nordvestjyllands kraftcenter for kultur, handel, uddannelse og erhverv.

I Holstebro Kommune har vi Kulturen til forskel. Vi bruger kultur som drivkraft for vækst og udvikling - og til at bygge bro til hinanden. Se mere på flyttilholstebro.dk.

keyboard_arrow_up