IT supportere der kan sætte brugerne i centrum
Kan du sætte brugeren i centrum og sikre effektiv og optimal service, når dine kollegaer har brug for IT-support? Og vil du arbejde på en arbejdsplads hvor kerneopgaver og borgerbetjening kun kan løses med understøttelse af vores IT-løsninger?
Så har vi en stilling til dig med spændende opgaver og muligheder i IT og Digitalisering, Holstebro Kommune.
- Brugeradministration, fejlfinding og fejlmeldinger af hardware, software samt telefoni
- Klientering og øvrig klargøring af hardware
- Mulighed for deltagelse i projektarbejde
- Mulighed for diverse onsite support-opgaver hos kolleger ude i organisationen
Stillingen er placeret i IT-Servicecentret. Herfra registreres og uddelegeres alle opgaver. Vi er en afdeling i udvikling og der vil være rig mulighed for at påvirke opgavernes indhold og omfang.
Ansættelsessamtaler forventes afholdt den 15. august 2022.
Søg stillingen online på Holstebro Kommunes hjemmeside senest den 10. august 2022.
Så har vi en stilling til dig med spændende opgaver og muligheder i IT og Digitalisering, Holstebro Kommune.
Dine arbejdsopgaver består af (blandt mange):
- 1. og 2 level support af kommunes op til 3.500 brugere- Brugeradministration, fejlfinding og fejlmeldinger af hardware, software samt telefoni
- Klientering og øvrig klargøring af hardware
- Mulighed for deltagelse i projektarbejde
- Mulighed for diverse onsite support-opgaver hos kolleger ude i organisationen
Hvem er vi?
IT og Digitalisering er en stabsfunktion, der arbejder tæt sammen om at sikre den gode service i hele organisationen. Vi er p.t. har 26 personer beskæftiget og som består af 3 teams, IT-Drift og IT-Servicecenteret samt Digitalisering.Stillingen er placeret i IT-Servicecentret. Herfra registreres og uddelegeres alle opgaver. Vi er en afdeling i udvikling og der vil være rig mulighed for at påvirke opgavernes indhold og omfang.
Vi lægger vægt på, at du er
- uddannet IT supporter eller har praktisk erfaring inden for området
- serviceminded og smilende i din kommunikation, det vil sige udadvendt og en udpræget teamplayer
- hurtigt til at forstå problemstillingerne og kan oversætte fra brugersprog til IT og samtidig har vilje og lysten til at hjælpe brugere på alle niveauer
- er fleksibel med hensyn til arbejdsopgaver
- vant til at bruge servicesystemer fx TOPDesk og vidensdatabaser
Vi tilbyder
- en plads i et team med 7 gode kollegaer med en fri omgangstone og et godt humør
- gode muligheder for faglig og personlig udvikling
- faste arbejdstider, ingen aften- og weekendvagter
- flekstidsordning
Løn- og ansættelsesvilkår
Stillingen er på fuld tid og med tiltrædelse snarest muligt eller senest den 1. oktober. Stillingen aflønnes efter aftale mellem Holstebro Kommune og den forhandlingsberettigede organisation i henhold til aftale om ny løn.Vil du vide mere:
Er du velkommen til at kontakte IT-Serviceleder Lene von Seelen på telefon 96 11 73 51 eller på lene.von.Seelen@holstebro.dkAnsættelsessamtaler forventes afholdt den 15. august 2022.
Søg stillingen online på Holstebro Kommunes hjemmeside senest den 10. august 2022.
Medarbejder i Holstebro Kommune
Vi arbejder for, at alle 5.500 ansatte i Holstebro Kommune oplever trivsel og faglig udvikling. Se mere om kommunens værdier, og hvordan det er at være ansat i organisationen på holstebro.dk/arbejdsliv.
Holstebro er en langstrakt kommune med 58.500 indbyggere mellem Vesterhavet og Limfjorden og er Nordvestjyllands kraftcenter for kultur, handel, uddannelse og erhverv.
I Holstebro Kommune har vi Kulturen til forskel. Vi bruger kultur som drivkraft for vækst og udvikling - og til at bygge bro til hinanden. Se mere på flyttilholstebro.dk.