Løn- & Personalekonsulent i central funktion - Løn & Personale

Staben
  • Print
  • Forstør tekst

Har du evnerne? Så har vi mulighederne!

Har du evner inden for lønadministration i en offentlig virksomhed? Kunne du tænke dig at supportere Holstebro Kommunes decentrale enheder med et smil, og trives du i en hverdag med mange opgaver og bolde i luften? Så er det dig vi søger til vores centrale løn- og personalekontor ved Holstebro Kommune.

Løn & Personale sætter en ære i at sikre rette løn i rette tid til ca. 5.500 ansatte, og varetager de almindelige forekommende opgaver i en lønafdeling. Humoren er på et højt plan, og vi vil hinanden det bedste. Nu søger vi en ny kollega til ansættelse senest pr. 1. december 2021, hvor stillingen som udgangspunkt er på 37 timer pr. uge. Vi vil gerne have dig med på holdet!

Vi søger dig, som

  • Har en relevant uddannelse
  • Ofte sparrer med dine kollegaer
  • Stiller spørgsmål, når du undrer dig eller ikke kender svaret
  • Er omstillingsparat og medinddragende
  • Trives med rutine- såvel som fordybelsesopgaver
  • Har kendskab til lønadministration i en offentlig virksomhed
  • Er serviceorienteretHar du kendskab til SD (herunder Tjenestetid og/eller evt. Optima) og SbSys er det en fordel.

Jobbet indeholder

  • Egne ansvarsområder
  • Konsulentfunktion vedr. overenskomster og aftaler på det kommunale område
  • Support til decentrale enheder – telefonisk, på mail og ved fysisk fremmøde
  • Oprettelse og vedligeholdelse af medarbejdere i lønsystemet
  • Udfærdigelse af ansættelsesbreve og lønindplaceringsskemaer m.v.
  • Anmodning m.v. af dagpengerefusion

Vi tilbyder dig

  • En attraktiv og familievenlig arbejdsplads
  • En arbejdsplads med særdeles gode og dygtige kolleger
  • En god oplæring
  • Faglige og personlige udviklingsmuligheder

Om os

Løn & Personale er en afdeling under Personale og Jura, der er en Stabsfunktion under Vicekommunaldirektøren. Vi spænder vidt i organisationen og har ambitioner om at være den ”foretrukne samarbejdspartner” for ledere og administrative funktioner i Holstebro Kommune. Vi er serviceorienterede og bevidste om, at vi skaber grundlaget for, at vores kolleger kan udføre deres arbejde. Det tværgående samarbejde er helt afgørende i denne sammenhæng, og begreberne effektiv drift, optimering og god service er centrale elementer i vores hverdag. Vi er en god arbejdsplads, hvor der er ”højt til loftet” og plads til den enkelte.

Læs mere i job- og personprofilen her.

Ansættelsesvilkår

Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst med relevant faglig organisation efter aftalerne om ny løn.

Ansøgningsfrist

Vi skal have din ansøgning senest tirsdag den 26. oktober 2021 kl. 12.

Vi forventer at afholde samtaler i slutningen af uge 43.

Du kan finde flere oplysninger på www.holstebro.dk

Du er velkommen til at rette henvendelse til afdelingsleder, Louise Hebsgaard på telefon 30 54 14 31.



 

Deadline for ansøgning

26. oktober 2021 12:00


Søg stillingen

Medarbejder i Holstebro Kommune

Vi arbejder for, at alle 5.500 ansatte i Holstebro Kommune oplever trivsel og faglig udvikling. Se mere om kommunens værdier, og hvordan det er at være ansat i organisationen på holstebro.dk/arbejdsliv.

Holstebro er en langstrakt kommune med 58.500 indbyggere mellem Vesterhavet og Limfjorden og er Nordvestjyllands kraftcenter for kultur, handel, uddannelse og erhverv.

I Holstebro Kommune har vi Kulturen til forskel. Vi bruger kultur som drivkraft for vækst og udvikling - og til at bygge bro til hinanden. Se mere på flyttilholstebro.dk.

keyboard_arrow_up