Sagsbehandler til Team Grunddata

Teknik og Miljø
  • Print
  • Forstør tekst
Arbejder du systematisk og brænder du for at yde borgere og virksomheder en god service i samarbejde med dine kollegaer, så er det dig vi mangler i Team Grunddata.

Vi har brug for at supplere vores bemanding på grunddataområdet, så vi kan leve op til vores forpligtelser og mål omkring samarbejdet med borgere og virksomheder samt varetage vores myndighedsopgave bedst muligt. Vi søger derfor en til to administrative medarbejdere til teamet med flair for systematik, struktur og service.

Du bliver en del af et mindre team, som arbejder med data og registreringer indenfor ejendomsdataområdet. Det er primært opdatering af data vedr. bygninger i BBR (Bygnings- og BoligRegisteret), adresser i DAR (Danmarks Adresse Register) og ejendomme i ESR (EjendomsStamRegisteret). Herudover skal enhedernes geografiske placering også fastlægges vha. geokodning.

I teamet er det et fælles ansvar at løfte de daglige opgaver i forhold til løbende at sikre valide og opdaterede autoritative grunddata, og det sker i tæt dialog med borgere, virksomheder og vores byggesagsteam.

Når teamet er blevet suppleret, bliver en af de første opgaver at optimere opgaveporteføljen for alle i teamet, så der er det rette match mellem den enkeltes personprofil samt primære og sekundære ansvarsområder. Du vil således få medindflydelse på din rolle i Team Grunddata.

Dine vigtigste arbejdsopgaver

  • Opdateringer i BBR-registeret med baggrund i ansøgninger om byggetilladelser i dialog med Team Byggesag.
  • Opdateringer i BBR-registeret med baggrund i borgere og virksomheders indberetninger af ændringer.
  • Opdateringer i ”Geokoderen” og ”GeoDK”
  • Fastlægge og indberette nye adresser/adresseændringer med vejnavne og husnumre
  • Deltage i projektgrupper i forbindelse med nye lokalplaner med fokus på vejnavne, adresser, distriktsinddelinger o.l.
  • Medvirke ved opkrævninger og beregning af rettelser for ejendomsskat.

Hvem er du?

I Teknik og Miljø lægger vi vægt på disse grundlæggende styrker hos dig;
faglighed, effektivitet, fleksibilitet, stabilitet og engagement.

I jobbet som sagsbehandler i Team Grunddata forventer vi, at du er:
  • Uddannet indenfor administration og har interesse for at arbejde med registreringer
  • Erfaren IT-bruger og gerne hjemmevant i relevante fagsystemer
  • God til at læse og forstå lovstof og andre juridiske tekster
  • Kompetent og tydelig i din mundtlige og skriftlige kommunikation
  • Stabil i dit arbejde, god til at planlægge din egen tid og prioritere i opgaverne
  • Kan bevare ro og overblik i en til tider travl hverdag
  • Vant til at samarbejde på tværs i organisationen og videndele med dine kollegaer
  • Serviceorienteret og sætter borgerne og virksomhederne i centrum for dine opgaver
  • Som kollega er du positiv, tålmodig og løsningsorienteret

Hvad møder du?

Team Grunddata er en del af Teknik og Miljø som består af ca. 95 ansatte, der er organiseret i ti fagteams med fire chefer og en direktør. Team Grunddata består af ca. fem medarbejdere, som refererer til chefen for Stab, Grunddata og Ejendomme.

Du vil møde en organisation i konstant udvikling for at imødekomme de krav og forventninger, som omverdenen stiller til en Teknik og Miljø forvaltning. Vi er nemlig en væsentlig del af borgernes og virksomhedernes hverdag. Derfor har Teknik og Miljø formuleret vores kerneopgave således: ”Vi skaber rammer for at udvikle og bevare velfungerende og bæredygtige byer og landskaber i samarbejde med borgere og virksomheder”.

Løn og ansættelsesvilkår

Ansættelse vil, afhængigt af din uddannelse, ske i henhold til overenskomst mellem relevant faglig organisation og Kommunernes Landsforening (KL).
Vi tilbyder en fast stilling på 37 timer pr. uge og med tiltrædelse snarest muligt, og senest 1. november 2022
Dit arbejdssted vil være på Holstebro Rådhus, Kirkestræde 11, 7500 Holstebro.

Vil du vide mere?

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte:
Poul Munk-Poulsen, chef for Grunddata, Stab og Ejendomme
E-mail: Poul.Munk-Poulsen@holstebro.dk, telefon 40 19 39 13
 

Ansøgningsfrist

Send din ansøgning via Holstebro Kommunes hjemmeside senest mandag den 5. september 2022 kl. 10.00.
Vi forventer at afholde samtaler onsdag den 14. september 2022.


 

Deadline for ansøgning

05. september 2022 10:00


Søg stillingen

Medarbejder i Holstebro Kommune

Vi arbejder for, at alle 5.500 ansatte i Holstebro Kommune oplever trivsel og faglig udvikling. Se mere om kommunens værdier, og hvordan det er at være ansat i organisationen på holstebro.dk/arbejdsliv.

Holstebro er en langstrakt kommune med 58.500 indbyggere mellem Vesterhavet og Limfjorden og er Nordvestjyllands kraftcenter for kultur, handel, uddannelse og erhverv.

I Holstebro Kommune har vi Kulturen til forskel. Vi bruger kultur som drivkraft for vækst og udvikling - og til at bygge bro til hinanden. Se mere på flyttilholstebro.dk.

keyboard_arrow_up