Sekretariatsmedarbejder til Borgmesterkontoret

Staben
  • Print
  • Forstør tekst

Har du lyst til et alsidigt arbejde og har du gode administrative evner?


Er du serviceminded og vil du arbejde i en afdeling, der bygger på høj tillid, faglighed og den gode dialog.

Så har du mulighed for at blive en del af et godt fællesskab, da vi søger en administrativ medarbejder på Borgmesterkontoret til en nyoprettet stilling.
 

Om jobbet

Vi søger en kollega der er serviceorienteret og har lyst at arbejde med administrative opgaver og have mange bolde i luften.

Vi vægter dine evner til kunne bidrage med opgaveløsningen højt. Vi forventer du kan arbejde selvstændigt, men også bidrager til den kollegiale sparring og videndeling på tværs.

Da det er en nyoprettet stilling, vil der være mulighed for selv at sætte sit præg på jobbet.

Dine primære arbejdsopgaver vil være

  • ledelsesbetjening herunder udarbejdelse af notater, oplæg og dagsordner samt øvrige kommunikative og administrative opgaver
  • indgå i arbejdet med salg af byggegrunde
  • indgå i arbejdet med planlægning og gennemførelse af valg
  • ad-hoc opgaver i stort og småt af administrativ og sekretariatsmæssig karakter
  • forskellige projektopgaver.

Om os

Vi er i dag 7 engagerede medarbejdere på Borgmesterkontoret.

Vi betjener Byråd, Økonomiudvalg, borgmester, kommunaldirektør og direktion.

Herudover varetager vi en række øvrige opgaver som bl.a. vielser, digital hovedpostkasse, grundsalg, valg, understøtter nævn og er ansvarlig for SBSYS (ESDH-system).

Din profil og dine kvalifikationer

Uddannelsesmæssigt kan der være mange indgange til jobbet. Du kan have en kontor-, bachelor eller anden relevant administrativ uddannelse.

Vi vil herudover lægge vægt på, at du
  • er engageret og serviceorienteret og vægter samarbejde og gode relationer højt
  • du har gode skriftlige formidlings- og kommunikationsfærdigheder og evner dialog på alle niveauer og på tværs af faggrænser
  • trives med at have mange bolde i luften – og formår at få dem ned igen.
  • arbejder systematisk og er selvstændig i dit arbejde
  • du kan tage ansvar i opgaveløsningen og være med til udvikling af egen stilling.

Vi tilbyder

  • et spændende job med stor indflydelse på eget arbejdsområde
  • stor grad af fleksibilitet
  • engagerede kolleger og et godt arbejdsmiljø, hvor du kommer i kontakt med mange mennesker
  • gode muligheder for faglig og personlig udvikling.

Løn, ansøgningsfrist og proces

  • Løn og ansættelse sker efter overenskomsten og principperne i ny løn
  • Stillingen er på 37 timer
  • Ansøgningsfrist er den 23. august 2022 kl. 10.00
  • Ansættelsessamtaler forventes afholdt den 26. august 2022 og evt. den 30. august 2022
  • Tiltrædelse hurtigst mulig eller senest den 1. oktober 2022.

Ønsker du yderligere oplysninger om stillingen, er du velkommen til at kontakte leder af Borgmesterkontoret Helle Hastrup på mobil 61 71 20 56.

Deadline for ansøgning

23. august 2022 10:00


Søg stillingen

Medarbejder i Holstebro Kommune

Vi arbejder for, at alle 5.500 ansatte i Holstebro Kommune oplever trivsel og faglig udvikling. Se mere om kommunens værdier, og hvordan det er at være ansat i organisationen på holstebro.dk/arbejdsliv.

Holstebro er en langstrakt kommune med 58.500 indbyggere mellem Vesterhavet og Limfjorden og er Nordvestjyllands kraftcenter for kultur, handel, uddannelse og erhverv.

I Holstebro Kommune har vi Kulturen til forskel. Vi bruger kultur som drivkraft for vækst og udvikling - og til at bygge bro til hinanden. Se mere på flyttilholstebro.dk.

keyboard_arrow_up