Struktureret og teknisk medarbejder

Teknik og Miljø
  • Print
  • Forstør tekst
Struktureret og teknisk velfunderet medarbejder til teknisk drift og - udvikling af stort bygningskompleks når Holstebro Kommune overtager 83.000 etagemeter tidligere sygehus.

Har du styr på CTS-anlæg til styring af el, vand, varme, ventilation, alarmer, adgangskontroller m.m.? Kan du overskue, planlægge og koordinere ombygninger af ledninger, rør og styringer i takt med at bygningsdele nedrives, ombygges eller får nye funktioner? Så har vi jobbet til dig!

Hele det gamle sygehusområde står over for en helt unik og spændende udvikling, hvor både bygninger og arealer skal tilføres nye funktioner.
Du kan se mere om planerne for sygehusgrunden her på linket.

Holstebro Kommunes overtagelse af bygningsmassen - efter Holstebro Sygehus udflytning til Gødstrup - forøger den kommunale bygningsmasse med ca. 30% og vi har derfor brug for at styrke Team Fælles Ejendoms Center (FEC) både ressource- og kompetencemæssigt.

I første omgang ønsker vi at ansætte 2 årsværk, som bliver tilknyttet FEC, men med fysisk placering i lokaler på sygehuset. Formålet med placering på sygehuset er, at de to medarbejdere i perioden fra ansættelse og frem til kommunens overtagelse kommer til at følge de nuværende medarbejdere på sygehuset, og dermed får indsigt i anlæggene, deres drift og deres svage punkter.
Efter overtagelsen vil du blive en del af sygehusets fysiske transformering til nye funktioner.

Det andet årsværk forventes at blive besat med en profil med mere byggeteknisk indsigt i forhold til ombygninger, servicefunktioner, brand og konstruktioner.

Den anvendelsesmæssige, arkitektoniske og planlægningsmæssige udvikling af hele sygehusområdet er forankret uden for FEC.

Dine vigtigste arbejdsopgaver vil være

  • Skabe overblik og dokumentation over ledninger, rør og styringer, med henblik på opdelinger, sektioneringer, etablering af selvstændige målere for dellejemål o.l.
  • Medvirke til flytning af CTS-anlæg fra regionens serverpark til ny egen, eller hosted server, så alt fortsat fungere den dag kommunen overtager bygningsmassen (selve serverdelen varetages af vores IT-afdeling)
  • Holde tekniske installationer i bygningsmassen i drift efter overtagelsen.
  • Bistå udviklingsorganisationen med nødvendig teknisk indsigt og evt. krav til ombygninger af installationer, når nye funktioner skal flytte ind i bygningerne.
I det omfang sygehuset ikke lægger fuldt beslag på dine ressourcer, vil du indgå i FECs almindelige opgaveportefølje, lige som FEC vil supportere dig, når der er travlt med sygehuset.

Din profil og dine kvalifikationer

Vi lægger vægt på følgende styrker i din profil:

Faglighed:
Du har, gennem din uddannelse og evt. erhvervserfaring, et godt kendskab til CTS-styringer og tekniske installationer. Du er sandsynligvis uddannet maskinmester eller elektriker, gerne med erfaring fra ejendomsdrift, og du er dygtig til at formidle din faglighed på skrift og i tale.

Effektivitet:
Du mestrer at arbejde med mange opgaver samtidig, og via din systematiske tilgang
evner du selv at strukturere dit arbejde og holde en høj effektivitet.

Fleksibilitet:
Du kan lide at have kontakt med brugere og interessenter, og du udviser fleksibilitet og bringer din faglighed i spil sammen med andre - og selvfølgelig kender og værdsætter du værdien af god service.

Stabilitet:
Du arbejder selvstændigt, stabilt og professionelt med din opgaveløsning. Du er procesorienteret og bidrager til et positivt samarbejde med både kollegaer og eksterne samarbejdspartnere, så I sammen sikrer fremdrift og gode løsninger på opgaverne.

Engagement:
Du udviser energi og godt humør og bidrager til den faglige og sociale udvikling af teamet.

Hvad møder du

Team Fælles Ejendoms Center består af 10 medarbejdere inklusiv en teamleder. Vi forestår drift, renoveringer og nyopførelser for kommunens ejendomme, primært ved anvendelse af eksterne rådgivere, entreprenører og håndværkere.

Der er "fart over feltet", og bliver du vores nye kollega, bliver du en del af et team med engagerede og dygtige medarbejdere. Vi lægger vægt på det gode samarbejde og kollegaskab. Det opnår vi ved at behandle hinanden ordentligt og ved at bringe vores kompetencer i spil på en professionel måde - samtidig har vi plads til uhøjtidelighed og et godt grin.

Du vil opleve, at vi arbejder med en stor grad af uddelegering af ansvaret i løsningen af de daglige opgaver. Vi bringer egen faglighed i spil for at sikre en effektiv og løsningsorienteret sagsbehandling, og vi prioriterer de tværfaglige samarbejder for at sikre de bedste løsninger og stiller den nødvendige ledelses-sparring til rådighed, når behovet opstår. På den måde kommer vi i mål med at understøtte realiseringen af de mange spændende projekter i Holstebro Kommune.

Vi ved, at ud over solid faglighed, er god kommunikation og samarbejde med vores omverden, forudsætninger for at vi kan lykkes godt med vores opgaver. Derfor arbejder vi hele tiden med at udvikle vores opgaveløsning og indtænke digitale muligheder. Det, at kombinere vores faglighed med en stræben efter at forandre og tilpasse en evig foranderlig virkelighed, er det brændstof, som driver os.

Du vil derfor møde en organisation i konstant udvikling for at imødekomme de krav og forventninger, som omverdenen stiller til en forvaltning som vores.

Teknik og Miljø er en væsentlig del af borgernes og virksomhedernes hverdag, da vores kerneopgave er at skabe rammer for at udvikle og bevare velfungerende og bæredygtige byer og landskaber, i samarbejde med borgere og virksomheder.

Er du interesseret

Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte:
Poul Munk-Poulsen - Chef i Teknik og Miljø, med ansvar for Stab, Grunddata og Ejendomme
E-mail: poul.munk-poulsen@holstebro.dk eller på telefon 40 19 39 13.

Løn- og ansættelsesvilkår

Afhængig af din uddannelse vil ansættelse ske i henhold til Kommunernes Landsforenings overenskomst med relevant faglig organisation.
Vi tilbyder en fast stilling på 37 timer pr. uge og med forventet tiltrædelse senest den 1. november 2021.
Arbejdssted er primært på Holstebro Sygehus, Lægårdvej 12 m.fl., 7500 Holstebro.

Ansøgningsfrist

Vi skal modtage din ansøgning sendes tirsdag den 23. august 2021 kl. 08.00.
Samtaler forventes afholdt den 6. september 2021.

Deadline for ansøgning

23. august 2021 08:00


Søg stillingen

Medarbejder i Holstebro Kommune

Vi arbejder for, at alle 5.500 ansatte i Holstebro Kommune oplever trivsel og faglig udvikling. Se mere om kommunens værdier, og hvordan det er at være ansat i organisationen på holstebro.dk/arbejdsliv.

Holstebro er en langstrakt kommune med 58.500 indbyggere mellem Vesterhavet og Limfjorden og er Nordvestjyllands kraftcenter for kultur, handel, uddannelse og erhverv.

I Holstebro Kommune har vi Kulturen til forskel. Vi bruger kultur som drivkraft for vækst og udvikling - og til at bygge bro til hinanden. Se mere på flyttilholstebro.dk.

keyboard_arrow_up