Drifts- og implementeringskonsulent til Sundhed

Social og Sundhed
  • Print
  • Forstør tekst
Har du lyst til at arbejde med drifts- og implementeringsopgaver på det kommunale sundhedsområde, hvor øget efterspørgsel og stigende forventninger medfører krav om effektiviseringer?

Trives du i en stilling, hvor du implementerer og drifter de strategiske beslutninger i et tæt samarbejde med aktørerne i driften?

Så har du nu chancen i dette barselsvikariat med start den 1. februar 2021.

Du vil have reference til Sundhedschefen, indgå i et team med to øvrige konsulenter og samarbejde med både centerledere og øvrige interne og eksterne aktører.

Dine arbejdsopgaver vil være mangeartet i et krydsfelt, hvor det er vigtigt at kunne balancere drift og udvikling. Du skal kunne se helheden og kunne bringe ressourcer i spil til gavn for den samlede kvalitet af opgaveløsningen. Du skal have en sundhedsvidenskabelig eller samfundsvidenskabelig baggrund. Desuden er erfaring med at arbejde med udvikling, projektstyring og i den kommunale kontekst en fordel.

Arbejdsområder

  • Proces- og projektledelse af små og store tiltag, i samarbejde med decentrale centre.
  • Implementering og drift af politisk besluttede opgaver.
  • Medvirke til sagsbehandling i forvaltning og politisk udvalg.
  • Udarbejde ansøgninger til fonde.
  • Analyse- og evalueringsopgaver.
  • Samarbejde med de øvrige områder i kommunen i opgaveløsningen.

Fagligt og personligt har du

  • En samfundsvidenskabelig akademisk baggrund på kandidatniveau.
  • Den energi, fleksibilitet, vedholdenhed og det initiativ, der skal til for at fastholde implementering af udviklingsinitiativer og projekter.
  • Har en analytisk tilgang til opgaveløsningen.
  • Turde være nysgerrig og stille undrende spørgsmål.
  • Evnen til at rumme forskellige fagligheder og personligheder.
  • Et blik for muligheder frem for begrænsninger - også når der kommer pludselige ændringer.
  • Gerne interesseret for den digitale udvikling.

Vi kan tilbyde dig

  • Udfordrende arbejdsopgaver og samarbejder med dygtige medarbejdere og ledere på tværs af sundhedsområdet.
  • Mulighed for at præge og udvikle sundhedsområdet.
  • En arbejdsplads i et spændende hus, hvor både kommune, region og private aktører udfører mange forskellige sundhedsfaglige indsatser.Du ansættes med løn og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst, og din arbejdstid er 37 timer om ugen. Din arbejdsplads er i Center for Sundhed i Holstebro.

Ansættelse pr. 1. februar 2021.

Ansøgningsfrist

Mandag den 14. december 2020 kl. 12.00.
 

Hvis du har spørgsmål

til stillingen, er du velkommen til at kontakte Sundhedschef Jens Bejer Damgaard på telefon 29 63 02 26, eller udviklingskonsulent Sofie Keller Dahl på telefon 29 67 90 74.

 

Deadline for ansøgning

14. december 2020 12:00


Søg stillingen

Medarbejder i Holstebro Kommune

Vi arbejder for, at alle 5.500 ansatte i Holstebro Kommune oplever trivsel og faglig udvikling. Se mere om kommunens værdier, og hvordan det er at være ansat i organisationen på holstebro.dk/arbejdsliv.

Holstebro er en langstrakt kommune med 58.500 indbyggere mellem Vesterhavet og Limfjorden og er Nordvestjyllands kraftcenter for kultur, handel, uddannelse og erhverv.

I Holstebro Kommune har vi Kulturen til forskel. Vi bruger kultur som drivkraft for vækst og udvikling - og til at bygge bro til hinanden. Se mere på flyttilholstebro.dk.

keyboard_arrow_up