Ergo-/fysioterapeut til fast stilling ved Hjælpemider og APV

Social og Sundhed
  • Print
  • Forstør tekst
Har du lyst til at arbejde med siddestillinger, og har du erfaring inden for dette område? Har du viden om, og evner til, den gode sagsbehandling, i henhold til Servicelovens §112, 113, 116? Vil du være med til at vise vejen i det sammenhængende borgerforløb? Kan du svare ja til ovenstående hører vi meget gerne fra dig. 
 

Stillingen 

I Myndighed - Hjælpemidler og APV har vi en ledig visitatorstilling pr. 1. december 2020.

Stillingen er på 37 timer ugentligt, med mulighed for færre timer hvis det ønskes.
De primære arbejdsopgaver er sagsbehandling på voksenområdet inden for siddestillinger, el-kørestole og øvrige hjælpemidler. Derudover vil der være opgaver i forbindelse med udskrivelser fra sygehusene, herunder bevilling af hjælpemidler efter Sundhedslovens § 140 og anbefaling af pladsforhold i boligen.
 

Vi søger dig, der

  • er uddannet fysioterapeut eller ergoterapeut, gerne med erfaring med sagsbehandling inden for hjælpemiddelområdet
  • kan lide og har flair for at arbejde med lovgivning
  • har gode kommunikative kompetencer og kan formidle på skrift og i tale
  • har gode IT-kompetencer, hvor du blandt andet kan tilegne dig viden og færdigheder i brug af relevante systemer
  • kan arbejde helhedsorienteret og tværfagligt
  • kan formidle din faglige viden og erfaringer til andre faggrupper
  • har kørekort til almindelig personbil.
 

Når det gælder personlige kompetencer lægger vi vægt på, at du

  • mestrer at arbejde selvstændigt og i teams
  • kan arbejde målrettet, struktureret og tør tage ansvar
  • har en respektfuld og empatisk tilgang til borgerne
  • har erfaring med myndighedsrollen
  • har et godt overblik og er god til at prioritere dine opgaver
  • gerne tager imod nye udfordringer - du kan og vil gøre en forskel.
 

Om os

Sektionen for Hjælpemidler og APV er en afdeling med 16 terapeuter og to administrative medarbejdere. Vi er fysisk placeret på Thorsvej 63 i Holstebro.
 

Vi kan tilbyde dig en arbejdsplads, hvor

  • borgeren er i centrum og vi har fokus på at være borgerinddragende
  • vi arbejder med fælles mål - fælles handling for borgerne
  • du får udfordringer på det personlige og faglige plan i et rummeligt og trygt miljø.
 

Løn

Lønnen vil blive fastsat efter principperne for Ny Løn i henhold til gældende overenskomst.
 

Vil du vide mere?

Nærmere oplysninger fås ved henvendelse til centerleder Bibi Mundbjerg på Bibi.mundbjerg@holstebro.dk eller 25 34 73 47.
 

Ansøgningsfrist

30. oktober 2020.
Samtaler forventes at finde sted 10. november 2020.
Forud for ansættelse indhenter Holstebro Kommune straffeattest, når loven kræver det, eller stillingen i øvrigt berettiger til det.
Søg stillingen elektronisk via Holstebro Kommunes hjemmeside.

Deadline for ansøgning

30. oktober 2020 23:59


Søg stillingen

Medarbejder i Holstebro Kommune

Vi arbejder for, at alle 5.500 ansatte i Holstebro Kommune oplever trivsel og faglig udvikling. Se mere om kommunens værdier, og hvordan det er at være ansat i organisationen på holstebro.dk/arbejdsliv.

Holstebro er en langstrakt kommune med 58.500 indbyggere mellem Vesterhavet og Limfjorden og er Nordvestjyllands kraftcenter for kultur, handel, uddannelse og erhverv.

I Holstebro Kommune har vi Kulturen til forskel. Vi bruger kultur som drivkraft for vækst og udvikling - og til at bygge bro til hinanden. Se mere på flyttilholstebro.dk.

keyboard_arrow_up