Administrativ medarbejder til Krohaven, Center Vest og Ulfborg Aktiv Center
Har du flair for struktur, blik for detaljen og lyst til at gøre en forskel i hverdagen for både ledelse og medarbejdere? Så er det måske dig, vi leder efter som ny administrativ medarbejder til vores plejecentre i Holstebro Kommune.
Stillingen er på 30-37 timer pr. uge efter aftale.
Du bliver en del af et engageret administrativt team på i alt fire medarbejdere, der sammen varetager opgaver på otte plejecentre i Holstebro Kommune. Her vil du arbejde tæt sammen med ledere, plejepersonale, sygeplejersker, service- og køkkenpersonale – og mange flere.
Funktionsbeskrivelse kan rekvireres ved henvendelse.
Samtaler afholdes: Onsdag den 11. juni 2025 mellem kl. 11 og 16.
Søg stillingen online via Holstebro Kommunes hjemmeside.
Stillingen er på 30-37 timer pr. uge efter aftale.
Om stillingen
Du bliver en central støtte for ledelsen og et vigtigt bindeled i hverdagen på tre plejecentre: Ulfborg Aktiv Center (primært arbejdssted), Krohaven og Center Vest. Du skal derfor forvente at arbejde på alle tre matrikler efter behov.Du bliver en del af et engageret administrativt team på i alt fire medarbejdere, der sammen varetager opgaver på otte plejecentre i Holstebro Kommune. Her vil du arbejde tæt sammen med ledere, plejepersonale, sygeplejersker, service- og køkkenpersonale – og mange flere.
Om plejecentrene
- Ulfborg Aktiv Center: 60 boliger fordelt på plejeboliger, ældreboliger og MTO-boliger
- Krohaven: 28 boliger, herunder skærmede pladser og MTO-boliger
- Center Vest: 21 boliger fordelt på plejeboliger, ældreboliger og MTO-boliger
Dine arbejdsopgaver vil blandt andet omfatte
- Løn- og personaleadministration, herunder lønindberetning, nyansættelser, mødeindkaldelser og journalisering i SBSYS
- Budgetopfølgning, fakturahåndtering og administration af MTO-opgaver i AS2007 klientmodul
- IT-ressourceperson med ansvar for at understøtte kolleger i brugen af forskellige systemer
- Referent ved møder, fx dialogmøder, bestyrelsesmøder og MED-udvalg
- Løsning af diverse ad hoc-opgaver
Vi tilbyder
- En varieret og meningsfuld hverdag
- Et stærkt samarbejde med engagerede kolleger og ledelse
- Fleksibilitet og mulighed for selvstændig planlægning af opgaver
- En grundig oplæring og løbende sparring
Vi søger en kollega, der
- Har solid erfaring med administrativt arbejde – gerne fra sundheds- og plejesektoren
- Har kendskab til systemer som ØS, Silkeborg Data, SBSYS og KMD Nexus (en fordel, men ikke et krav)
- Er struktureret, selvstændig og har let ved at bevare overblikket i en travl hverdag
- Har stærke IT-kompetencer og er hurtig til at sætte sig ind i nye systemer
- Er serviceminded, hjælpsom og kommunikerer klart – både skriftligt og mundtligt
- Har kendskab til arbejdstidsaftaler og overenskomster inden for sundhedsområdet
Yderligere oplysninger
Kontakt Plejeboligleder Sine Snejbjerg på telefon 96 11 44 91 / mail sine.snejbjerg@holstebro.dk eller Centerleder Laila Tarpgaard på telefon 96 11 41 35 / mail laila.tarpgard@holstebro.dkFunktionsbeskrivelse kan rekvireres ved henvendelse.
Ansøgningsfrist
Søndag den 1. juni 2025.Samtaler afholdes: Onsdag den 11. juni 2025 mellem kl. 11 og 16.
Løn og ansættelsesvilkår
Efter gældende overenskomst og principperne i "Ny Løn".Søg stillingen online via Holstebro Kommunes hjemmeside.
Medarbejder i Holstebro Kommune
Vi arbejder for, at alle 5.500 ansatte i Holstebro Kommune oplever trivsel og faglig udvikling. Se mere om kommunens værdier, og hvordan det er at være ansat i organisationen på holstebro.dk/arbejdsliv.
Holstebro er en langstrakt kommune med knap 59.000 indbyggere mellem Vesterhavet og Limfjorden og er Nordvestjyllands kraftcenter for kultur, handel, uddannelse og erhverv.
I Holstebro Kommune har vi Kulturen til forskel. Vi bruger kultur som drivkraft for vækst og udvikling - og til at bygge bro til hinanden. Se mere på flyttilholstebro.dk.