Akademisk medarbejder med en skarp pen og et varmt hjerte?

Akademisk medarbejder med en skarp pen og et varmt hjerte?

Staben
  • Print
  • Forstør tekst
Vi søger en kollega med en skarp pen som kan udarbejde oplæg, analyser og notater – både i forhold til lokale og nationale dagsordener i det kommunale landskab, men også internt og til de daglige opgaver f.eks. med dagsordensproduktion.

Har du et varmt hjerte, som du kan bringe i spil i de mange relationer du vil blive en del af? Det får du mulighed for i et tæt samarbejde med kollegaerne på Borgmesterkontoret, i Staben, kommunen og med vores mange forskellige samarbejdspartnere både på og udenfor rådhuset.

Et succeskriterie er, at du evner at holde mange bolde i luften og navigere i flere relationer. Du er mere generalist end specialist og det er afgørende, at du kan arbejde tværfagligt, koordinerende og omsætte din og andres viden til effektiv kommunikation og konkret handling. Det betyder også, at du har øje for og er klar til at gribe opgaver, der endnu ikke er klart definerede.

Dine primære arbejdsopgaver

  • Ledelsesbetjening, herunder udarbejdelse af notater, oplæg og dagsordener samt øvrige kommunikative og administrative opgaver
  • Arbejde med planlægning og gennemførelse af valg
  • Ad-hoc opgaver af administrativ og sekretariatsmæssig karakter
  • Forskellige projektopgaver, hvor samarbejde, fleksibilitet og tværfagligt samarbejde er centralt

Om os

Du bliver en del af Borgmesterkontoret, hvor vi er 8 engagerede medarbejdere. Borgmesterkontoret er en del af Staben.

Vi betjener Byråd, Økonomiudvalg, borgmester, kommunaldirektør og direktion. Derudover varetager vi opgaver som vielser, digital hovedpostkasse, grundsalg, valg, understøttelse af nævn og har systemansvar for SBSYS (ESDH-systemet).

Vi har som sekretariat en understøttende og koordinerede rolle og har fokus på tværs af organisationen.

Som en del af teamet, får du mulighed for at arbejde på tværs med en bred vifte af opgaver der bidrager til både det politiske og direktionens arbejde og samtidig indgå i et fællesskab, hvor vi hjælper hinanden og tager del i små og store opgaver.

Vi søger dig, der ønsker at

  • bruge dine formidlingsevner til at skrive notater, talepapir og oplæg, der er tilpasset forskellige målgrupper og formål
  • lære nyt, være systematisk og bruge din akademiske baggrund til struktureret at håndtere specialiseret faglig viden i et varieret opgavefelt tæt på kommunens topledelse
  • bringe dig selv og dit gode humør i spil i de forskellige arbejdsrelationer og har lyst og evne til at samarbejde og kommunikere effektivt med mange forskellige mennesker - både internt og eksternt
  • skabe fremdrift ved at bringe forslag og idéer op og følge dem til dørs
  • tænke og arbejde helhedsorienteret og kan trække essensen ud af komplekse sammenhænge
  • bruge din akademiske baggrund som en struktureret tilgang til opgaverne

Hvis du har spørgsmål,

eller vil høre nærmere om stillingen er du velkommen til at ringe til Chef for Borgmesterkontoret Helle Hastrup på telefon 61 71 20 56.

Løn og ansættelse

sker i henhold til gældende overenskomst og principperne om Ny Løn.

Stillingen er på 37 timer.

Ansøgningsfrist

9. juni 2025 - kl. 20.00.

Vi forventer at afholde 1. samtale tirsdag den 17. juni og 2. samtale mandag den 23. juni 2025.

Tiltrædelse den 1. august 2025.

Vi ser frem til at høre fra dig!

Deadline for ansøgning

09. juni 2025 20:00


Søg stillingen

Medarbejder i Holstebro Kommune

Vi arbejder for, at alle 5.500 ansatte i Holstebro Kommune oplever trivsel og faglig udvikling. Se mere om kommunens værdier, og hvordan det er at være ansat i organisationen på holstebro.dk/arbejdsliv.

Holstebro er en langstrakt kommune med knap 59.000 indbyggere mellem Vesterhavet og Limfjorden og er Nordvestjyllands kraftcenter for kultur, handel, uddannelse og erhverv.

I Holstebro Kommune har vi Kulturen til forskel. Vi bruger kultur som drivkraft for vækst og udvikling - og til at bygge bro til hinanden. Se mere på flyttilholstebro.dk.

keyboard_arrow_up