Borgerrådgiver til Borgerservice

Borgerrådgiver til Borgerservice

Staben
  • Print
  • Forstør tekst
Har du stor lyst til at servicere Holstebro Kommunes borgere, så er det her stillingen for dig.

Vi søger en udadvendt, frisk og smilende person, der har stor lyst til at servicere vores borgere personligt, telefonisk og ikke mindst digitalt. 

Borgerservice i Holstebro består af 28 medarbejdere, der er fordelt i to teams. Borgerservice er en del af Borgerservice, Personale & Jura og hører organisatorisk under staben. 

Borgerservice betjener borgerne i Holstebro, Ulfborg og Vinderup, og du skal derfor være forberedt på, at du skal arbejde alle tre steder.  

Stillingen som borgerrådgiver er tilknyttet Team 2, der hovedsageligt beskæftiger sig med kørekort, pas, folkeregistrering, sygesikring og valg. Vi er et Team på 11 medarbejdere og en teamleder.

Den ledige stilling vil primært have med kørekort og folkeregistrering at gøre, så kendskab til disse områder vil være en fordel men ikke en forudsætning. Herudover vil der i stillingen også indgå opgaver inden for de øvrige opgaver, som Borgerservice beskæftiger sig med.

Borgerservice beskæftiger sig med

  • Borgerrådgivning og vejledning 
  • Vejledning af borgerne i forhold til digitale løsninger
  • Udstedelse og vedligehold af MitID 
  • Pas
  • Kørekort
  • Valgopgaver
  • Sygesikring
  • Folkeregistrering
  • Kommunens hovedomstilling

Vi forventer, at du...

  • har en kontoruddannelse – gerne inden for det offentlige
  • er åben og udadvendt
  • er serviceminded og kan lide at have travlt
  • kan arbejde selvstændigt med opgaverne
  • kan bevare overblikket i pressede situationer
  • er god til at kommunikere
  • er smilende og venlig i telefonen og i mødet med borgerne
  • er fleksibel i forhold til arbejdsopgaver og sted. 

Vi tilbyder...

  • en spændende hverdag med mange udfordringer
  • mange forskelligartede arbejdsopgaver
  • et godt arbejdsmiljø med humor som en vigtig del af hverdagen
  • gode og hjælpsomme kollegaer
  • mulighed for flexfrihed og afspadsering  
  • gode sociale arrangementer
  • et spændende job i en dynamisk afdeling med en bred opgaveportefølge
  • et stærkt og velfungerende samarbejde på tværs af teams og forvaltninger
  • en arbejdsplads, hvor et tværfagligt forpligtigende samarbejde, vidensdeling og plads til forskellighed er i højsædet

Stillingen er en fastansættelse på 37 timer. Løn vil blive forhandlet ud fra reglerne om Ny Løn og HK’s overenskomst. 

Tiltrædelse snarest muligt. 

Yderligere oplysninger:

Teamleder og chefjurist Jesper Dürr, telefon 96 11 70 21

Har vi fanget din interesse så søg stillingen via Holstebro Kommunes hjemmeside hurtigst muligt, dog senest søndag den 4. januar 2026.

Kandidater der bliver indbudt til samtale, vil få besked torsdag den 8. januar 2026.
Ansættelsessamtaler afholdes torsdag den 15. januar 2026.

Deadline for ansøgning

04. januar 2026 23:59


Søg stillingen

Medarbejder i Holstebro Kommune

Holstebro Kommune er med mere end 6.200 medarbejdere en af Nordvestjyllands største og mest mangfoldige arbejdspladser.
Som ansat bliver du del af en stærk fælleskultur og vil opleve, at der sjældent er langt fra tanke til handling eller fra menneske til menneske. Sammen får vi det bedste frem i hinanden og bidrager hver dag til at gøre Holstebro Kommune til et bedre sted at bo og leve. Læs mere på flyttilholstebro.dk

 

keyboard_arrow_up