Myndighed, Hjemmehjælp og Boliger, Holstebro Kommune, søger Visitator.

Myndighed, Hjemmehjælp og Boliger, Holstebro Kommune, søger Visitator.

Social og Sundhed
  • Print
  • Forstør tekst
Myndighed, Hjemmehjælp og Boliger, Holstebro Kommune, søger Visitator. Fast stilling.

Vi søger en visitator, der vil være med til at skabe fremtidens Myndighed i Holstebro Kommune, så det bliver muligt for os i stadigt stigende grad at skabe helhed for borgeren.

Stillingen ønskes besat den 1. oktober 2025 eller snarest derefter.

Stillingen er som udgangspunkt på 32 timer pr. uge, men ved ønske evt. mulighed for 37 timer.

Jobbet er for dig, der kan holde overblikket på paragraffer, hverdagstravlhed og skabe rammen for, at vi kan levere velbegrundede, individuelle og lovmedholdelige afgørelser, samt vil være med til at implementere de forandringer, som kommer til at præge myndighedsområdet i de kommende år. I denne stilling vil du hovedsageligt sidde med opgaver ind i vores Bolig- og MTO team, med opfølgning på vores Midlertidige ophold på Center for Sundhed samt MTO i enten Øst eller Vest. Som Visitator i Bolig- og MTO teamet, er det vigtigt at man deltager i afdelingens Bevillings- og Fagmøder, så faglig sparring samt udfordrende sager fortsat vendes i hele Visitatorgruppen samt med vores tilknyttede jurist. 

Vores fælles opmærksomhed er lige nu blandt andet rettet mod arbejdet med den nye Ældrelov som er trådt i kraft 01.07.2025. Vi er i fuld gang med at udvikle fremtidens visitationsmodel i overensstemmelse med den vedtagede Ældrelov, bl.a. som del af de Tværfaglige teams, udvikling af nye rummelige Pleje- og Omsorgsforløb som fremadrettet vil være baseret på rehabiliterende Helhedspleje og understøttelse af borgernes individuelle færdigheder og deres selvbestemmelse, så de generhverver et selvstændigt liv med mening og værdighed.

I Myndighed, Hjemmehjælp og Boliger er vi ansat 12 visitatorer med baggrunde som sygeplejersker, fysio- og ergoterapeuter, 4 Digi-trænere samt en administrativ medarbejder. Vi arbejder i hverdagen tæt sammen med Myndighed Hjælpemidler og APV som vi deler matrikel med, sygeplejersker, trænende terapeuter, vores leverandører, kommunens Borgerrådgiver m.fl.

I Myndighedsafdelingen ansættes Visitatorerne som selvtilrettelæggende, og derfor er der en høj grad af selvstændighed i arbejdstilrettelæggelsen og i de daglige opgaver.

Har du kendskab til følgende områder, er det en klar fordel:

• Visitation til personlig og praktisk hjælp, madservice og indkøbsordning.
• Visitation til midlertidige døgnpladser med fokus på optimalt brug af pladserne.
• Visitation til plejeboliger og ældreboliger.
• Visitationen til kontrakt tilskudsordninger efter §95 samt ledsagerordning efter §97.

Vores forestilling om dig:

• Du er uddannet sygeplejerske, fysio- eller ergoterapeut.
• Du er fleksibel i forhold til at indgå i afdelingens forskellige opgaveområder.
• Du påtager dig myndighedsrollen og har lysten og modet til at være i en myndighedsfunktion.
• Du mestrer at kommunikere, så borgerne oplever sig mødt - også i pressede situationer.
• Du ønsker at stemple ind i samarbejdet med alle kolleger, og har lyst til at være med til løbende at udvikle og tilpasse arbejdsgange.
• Du er stærk i skriftlig kommunikation, da vi lægger vægt på at afgørelserne lever op til juridiske krav og samtidig formidles i et sprog som borgerne kan forstå.
• Du værdsætter at arbejde i et arbejdsfællesskab, hvor du bidrager positivt og engageret til vores fælles arbejdsmiljø og samarbejde.
• Du kan lide forandringer og trives med en omskiftelig hverdag.
• Du arbejder selvstændigt og struktureret og er god til at overskue opgaver og tidsfrister.
• Du er interesseret i digitalisering og arbejder ubesværet i Office pakken og gerne erfaring med KMD Nexus.
• Du har kørekort.
• Du ønsker at bidrage positivt ind i Sundhed og Ældres kerneopgave:

I Sundhed og Ældre samarbejder vi med borgeren om at skabe et meningsfuldt og værdigt liv gennem tillid, faglighed og selvbestemmelse”

Løn og ansættelsesforhold:

Løn og ansættelsesforhold efter gældende overenskomst og med principper for Ny Løn.

Ansættelsessamtaler vil finde sted den 21. august 2025 mellem kl. 8.00-12.30.

Kun ansøgninger sendt via ansøgningsformular vil komme i betragtning.
Har du spørgsmål vedrørende stillingen er du velkommen til at kontakte:
Funktionsleder Lykke Kjeldgaard
Myndighed, Hjemmehjælp og Boliger
lykke.kjeldgaard@holstebro.dk
Telefon: 96 11 49 02

Ansøgningsfrist: 18. august 2025 klokken 09.00

Deadline for ansøgning

18. august 2025 09:00


Søg stillingen

Medarbejder i Holstebro Kommune

Holstebro Kommune er med mere end 5.500 medarbejdere en af Nordvestjyllands største og mest mangfoldige arbejdspladser.
Som ansat bliver du del af en stærk fælleskultur og vil opleve, at der sjældent er langt fra tanke til handling eller fra menneske til menneske. Sammen får vi det bedste frem i hinanden og bidrager hver dag til at gøre Holstebro Kommune til et bedre sted at bo og leve. Læs mere på flyttilholstebro.dk

 

keyboard_arrow_up